Digitalisering voor vakmensen jouw weg naar minder chaos en meer efficiëntie
 

Ben je het zat om met Excel-spreadsheets te jongleren en eindeloos te zoeken naar materialen en bonnen?

In de dynamische bouwsector is digitalisering niet langer een luxe, maar een noodzaak. Met onder meer de invoering van de Wet kwaliteitsborging voor het bouwen (Wkb) wordt het belang van transparantie en digitale oplossingen nog duidelijker. Niet alleen om te voldoen aan de nieuwe eisen, maar ook om concurrentievoordeel te behouden.

Digitalisering biedt talloze voordelen. Het maakt je werk efficiënter, overzichtelijker en minder stressvol. Geen gedoe meer met zoekgeraakte materialenlijsten of het uitladen van je bestelbus om een kwijtgeraakte bonnen te vinden. Met digitale oplossingen heb je alle belangrijke informatie binnen handbereik, altijd en overal.

Digitale orderbeheersystemen maken het mogelijk om werkbonnen en urenregistraties eenvoudig en snel in te voeren, zelfs onderweg. Dit betekent minder tijd verspillen op kantoor en meer tijd besteden aan waar je goed in bent: vakwerk leveren. Bovendien geeft het je beter inzicht in je projecten en materialen, met o.a. realtime winstberekeningen waardoor je efficiënter kunt werken en kosten kunt besparen. Wist je bijvoorbeeld dat vakmensen zonder orderbeheersysteem gemiddeld tot wel 25% van de gebruikte materialen vergeten op een project te registreren?

VLOK-partner Minuba helpt je met een alles-in-één digitaal platform via een app en webapplicatiedie orderbeheer, tijd- en materiaalregistraties, kwaliteitsborging (Wkb-proof), serviceovereenkomsten en facturatie combineert. Dit betekent dat je dagelijks leven een stuk eenvoudiger wordt. Je stroomlijnt je bedrijfsvoering, vereenvoudigt administratieve werkzaamheden en verbetert je liquiditeit.

Dankzij de samenwerking met VLOK kun je Minuba Plus nu zes maanden gratis uitproberen. De perfecte kans om de voordelen van digitalisering zelf te ervaren. Investeer in een georganiseerd en efficiënt bedrijf en laat de papieren rompslomp achter je.

 

Delen: